FairyToate le-asculti de pe coltul tau tainic –
Zumzetul verii, taratul planetei,
Leii in iarba, cu susur si geamat.
Toate-ti sunt blande si-aproape-ti stau toate.
Trupul ti-l dai pentru-un strop de-ntuneric
Vaii si umbrei de-afara, din lume.

Vinul, cu-un tremur usor, in pahare
Ora tarzie o lasa in urma.
Pasul tau, spini semanand in odaie
Lumea mi-o-nnalta, tu, singura-n lume,
Stai in genunchi si cuprinsa de mine
Toate le-asculti de pe coltul tau tainic –

Roi mi-esti albastru, si geamat si piatra,
Foc alb, maiastru, mi-esti zborul si-izvorul
De unde cresc, peste coapsa ta cosmos;
Marea si umbra-mi, sub nuc, in gradina –
Vesela-mi razi cand, pe piele, iti tulbur
Zumzetul verii, taratul planetei.

BirdsGandul si dorul si setea de umar –
Cum printre buze ti-l simt ca adoarme,
Greu tare-mi umbla si-n somn mi se-aduna
Umbra pe umbra; si noapte de noapte
Caut, cum cauta, prada sa-si afle,
Leii in iarba, cu susur si geamat.

Verzi, inflorite, in joaca de fluturi
Calde, si-apoi iar lucind racoroase
Vise pretioase, in zbor de petale,
Ore de-ascuns intr-un pat Universul
Clipe de purpura, zile de iarna
Toate-ti sunt blande si-aproape-ti stau toate.

Eu te privesc si, cum norul de abur
Alb se-nfiripa, tacerii vistiernic,
Astfel ma-ncant, ma prefac si-mi cresc aripi.
Si-i vremea iar sa-ti presar, dimineata,
Roua si-alint, cand, de-atata lumina,
Trupul ti-l dai pentru-un strop de-ntuneric

TroubleRazi ca bujorii si plangi precum ploaia,
Talpilor tale lumina le-arata
Calea, si iarba in drum le rasare.
Eu doar te port, ratacind in poveste
Singuri, cu ochi nestemati, pe intinsul
Vaii si umbrei de-afara, din lume.

Vaii si umbrei de-afara, din lume
Trupul ti-l dai pentru-un strop de-ntuneric.
Toate-ti sunt blande si-aproape-ti stau toate:
Leii din iarba, cu susur si geamat,
Zumzetul verii, taratul planetei –
Toate le-asculti de pe coltul tau tainic.

(Visit Enrico de Marinis for more exquisite pictures.)