Litanie impotriva ranirii celor dragi

Eu sunt un caine.

Daca ma lovesti cu piciorul, ma voi abtine si voi marai: Mrrr rr ARRRrrrr. Nu esti suficient de puternic incat sa-mi provoci suferinta.

Daca ma ameninti, daca patrunzi in spatiul custii mele, voi face ce-mi e caineste posibil sa te avertizez.

Intai te voi latra vesel: Vaf! AfAFAF! RrrrrVaf! si voi da din coada. Astfel, iti voi spune ca ma bucur sa te vad si astept sa-mi ceri voie sa te las sa patrunzi mai departe.

Daca iti continui drumul, voi sta in fata ta, astfel ca orice pas mai departe va trebui sa treci peste mine.

Daca totusi nu te opresti, te voi trage cu grija de pantaloni, astfel incat sa intelegi ca nu vreau sa-ti fac nici un rau, dar ca am colti si sunt deja scosi.

Daca-mi esti dusman, urmatorul pas te va costa o muscatura zdravana. Daca-mi esti prieten, iti voi lasa locul meu. Va fi al tau. Daca-ti propusesei sa-l ocupi, al tau sa fie. Ai castigat, eu voi latra: Uaf! Af! Chiau! si voi pleca.

Voi falfai mereu din coada. Sunt un caine. Viata mea e usoara. Nu te astepta sa car dupa mine tot Universul.