Pentru cei care citesc aceste randuri, cu dragoste, cu nadejde si cu credinta. Dar mai ales cu dragoste.
Pentru cei care ma indragesc si pentru cei care nu ma au la inima. Pentru oricine si-a atins vreodata haina de haina mea, privirea de privirea mea, mana de mana mea, buzele de buzele mele, sufletul de al meu, chiar de nu au stiut asta.
Pentru cei ce-mi vor rosti numele azi, cu bunatate sau cu rautate, in ziua lumii noastre Septembrie, doisprezece, la 2008 ani de la nasterea Mantuitorului, cu simplele noastre cunostinte astrologice. Dar fie si in alta zi, fiindca nu e dupa voia mea sa aleg timpul potrivit lucrurilor.
Pentru toti cei al caror nume nu-l stiu pentru a ii putea chema langa munte, sa asculte Predica.
Pentru toti cei pe care as fi dorit sa-i cunosc si pentru toti cei pe care as fi dorit sa-i pastrez. Pentru toti cei cu care ma voi intalni candva, intr-o alta viata, sau intr-o alta lume si voi face asa cum in aceasta viata si in aceasta lume nu am putut.
Pentru cei care au pasit inaintea mea si pentru cei din urma mea. Pentru cei care au visat sau au dorit ceva si in visul ori dorinta lor m-am aflat si eu.
Pentru cei ce au nevoie de rugaciune. Pentru cei ce si-o doresc sau nu.

Cititi. Ascultati. In taina, fara sa va stie nimeni.

Pater noster, qui es in caelis:
sanctificetur Nomen Tuum;
adveniat Regnum Tuum;
fiat voluntas Tua,
sicut in caelo, et in terra.
Panem nostrum cotidianum da nobis hodie;
et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris;
et ne nos inducas in tentationem;
sed libera nos a Malo.